Gran paper de l’equip de l’Institut Montbui a la FLL 2023

El passat dissabte 4 de març, una representació dels alumnes de 3r d’ESO que cursen l’optativa de robòtica, van participar en el torneig de la First Lego League que es va dur a terme al campus de la UDL d’Igualada.

L’equip The Bulls va fer una primera ronda espectacular, col·locant-se en la quarta posició provisional. Al final de la competició es van situar en una meritòria setena posició d’entre 16 equips de la categoria Challenge, cosa que demostra la feina ben feta des de setembre fins ara.

Van presentar també el seu projecte d’Innovació, una guia per a fabricar un aerogenerador casolà i aprofitar així l’alçada de cada edifici per a captar millor l’energia eòlica sense haver d’emprar material per a la construcció de la torre. D’aquesta manera, es potencia l’ús d’energies renovables amb una despesa, tant econòmica com de material, més minsa. La proposta va rebre molt bons comentaris per part del jurat que es va mostrar curiós amb tot el que els explicaven.

L’equip, ens vam quedar amb ganes de més, vam gaudir molt de la jornada, vam donar el millor de nosaltres i ens ho vam passar de meravella.

L’any vinent, més i millor.

Laia Sánchez i Joaquim Oliva

Competició Lego