Sortida de 1r ESO al Zoo de Barcelona l’11 d’abril del 2019

El proper dijous 11 d’abril el Departament de Ciències Experimentals de l’Institut Montbui organitza una visita al Zoo de Barcelona per 1r d’ESO.

Programa de la sortida:

• 8:00-8:15 Passem llista i pugem al bus
  • 8:15-9:30 Viatge en autobús fins a Barcelona
  • 9:30-10:00 Esmorzar al Parc de la Ciutadella. Repartir dossiers de treball
  • 10:00-13:30 Visita lliure al Zoo
  • 13:30-14:30 (aproximadament) Tornada a Montbui

Cal portar: material de treball (llapis, goma, colors i carpeta), calçat còmode per caminar, impermeable o gorra i protecció pel sol (en funció de la previsió meteorològica), esmorzar i beguda (preferiblement aigua).

Preu: 13 €

Data límit per entregar el comprovant de pagament a la professora responsable de la sortida (Marta Rancaño): Divendres 5 d’abril. També es pot enviar el comprovant de pagament de forma electrònic al correu ciencies@imontbui.org

FORMES DE PAGAMENT

1a ) Fent una transferència al compte de l’Institut a l BBVA:

ES26 0182 2006 1602 0014 3297

Indicant al concepte el nom de l’alumne.

S’estalvia la seva impressió en paper.

2a) Fent un ingrés en efectiu a qualsevol caixer del BBVA seguint els següents passos:

1. Triar Accedir sense targeta/llibreta.
  2. Triar Operació sense targeta/llibreta.
  3. Triar Ingressar diners.
  4. Escriure el número de compte de l’Institut: ES26 0182 2006 1602 0014 3297
  5. Escriure el beneficiari: INS MONTBUI.
  6. Escriure el concepte: nom de l’alumne.
  7. Ingressar el bitllet o bitllets a la finestreta que s’il·lumina en verd.
  8. Triar l’opció que correspongui: Ingressar-ho tot o Ingressar un altre import. Si els bitllets ingressats coincideixen amb l’import que es vol pagar seria la primera opció, si no és així s’ha de triar la segona opció i després posar l’import que volem pagar. Recollir el canvi, si és el cas.
  1. Triar Rebut com a comprovant del pagament. Es pot escollir “Imprimir” i portar-lo al centre o bé escollir “Correu electrònic” i enviar-lo directament al correu electrònic ciencies@imontbui.org.

Observacions:

Els empleats del banc us ajudaran si ho demaneu.

No es poden ingressar monedes.

El canvi sempre és en monedes i fins un màxim de 10 euros.