Visita de la Teresa Navarro, directora general de FemCAT

Els alumnes de segon de batxillerat han rebut la visita de la Teresa Navarro,  directora general de la Fundació Privada d’Empresaris FemCAT.

Entre altres activitats, FEmCAT du a terme el programa Escola i Empresa, on un grup d’empresàries i empresaris visiten els instituts per explicar a l’alumnat les seves vivències professionals i d’aquesta manera apropar el món empresarial a l’acadèmic.

La Teresa ens ha explicat la seva trajectòria acadèmica i professional fins a arribar a FemCat, i després ens ha fet una relació de totes les tasques que du a terme en la seva ocupació actual.

La xerrada ha acabat parlant de les actituds i competències de la persona emprenedora.

Rosa Langa