Visita a l’Institut de Neurociències (27 de febrer)

El proper dimarts 27 de febrer els alumnes de la matèria de modalitat Biologia de 1r i 2n de batxillerat i els de l’optativa de 1r de Batxillerat “Reptes científics actuals” realitzaran una visita a l’Institut de Neurociències de la Universitat de Barcelona.

Programa:

08 hores: Trajecte Institut Montbui-Barcelona en bus

10 a 12 hores: Taller: Fites clau en el coneixement del funcionament del cervell. Explicació de les tècniques de recerca utilitzades per entendre’l: cas pràctica: electroencefalograma”

12:30 a 13:30 hores: Trajecte Barcelona-Institut Montbui en bus

PREU activitat 9,90 euros

Cal realitzar el pagament abans del divendres 23 de febrer.

IMPORTANT: en cas de no assistir a la sortida sense causa justificada (mèdica, imprevist greu…), el centre no retornarà els diners del transport, ja que el preu de la sortida està calculat  ajustant al màxim el nombre d’alumnat participant.

Més informació sobre la sortida i el pagament en aquest document: autorització-visita-neurociència-2023-24