Rayhana Allou, seleccionada per participar al ‘Bojos per la ciència’

L’alumna de primer de Batxillerat Rayhana Allou ha estat seleccionada com a una de les quaranta millors alumnes de Catalunya per participar en el programa Bojos per la Ciència. La Rayhana formarà part d’un equip d’investigadors de la facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona, en l’especialitat de bioquímica (l’estudi del comportament de les biomolècules).

El programa -de la Fundació Catalunya La Pedrera- consisteix en una beca parcialment subvencionada, per tal que els estudiants de batxillerat participin d’una investigació dins un equip d’investigadors dels que hi han a les diferents universitats. La duració del programa és quasi d’un curs sencer, dissabtes i altres dies durant l’estiu.

Aquesta beca li permetrà fer la part pràctica del seu treball de recerca, en condicions inmillorables, dins d’un gabinet d’investigació de debò.