Lliurament de diplomes a alumnes de francès

El passat mes de maig es van celebrar les proves de la tercera convocatòria DELF Scolaire (Diplôme d’Etudes en Langue Française), a la qual es va presentar alumnat del nostre centre amb uns resultats excel·lents.

Aquestes proves pretenen reconèixer l’aprenentatge de la llengua francesa per part de l’alumnat de secundària per mitja d’un diploma oficial reconegut internacionalment. Als Serveis Territorials a Barcelona Comarques, les proves es van organitzar en col·laboració amb l’Institut Francès de Barcelona.

Per aquest motiu, el proper 13 de desembre es farà un acte de reconeixement i lliurament de diplomes a l’alumnat que l’ha obtingut. La Direcció dels Serveis Territorials convida a totes les famílies i alumnes participants en aquestes proves a l’acte que tindrà lloc:

Dia: dimarts, 13 de desembre de 2016

Hora: 17:00 – 19:00 h

Lloc: Sala d’actes de l’Institut Francès

Adreça: c/ de Moia, 9. Barcelona 08006

Esperem que els alumnes i les seves famílies hi pugueu assistir i gaudiu de l’acte. Felicitats a tots!!