Pòdcast “Les arrels de la llibertat” (SC 4t ESO E)

5 de maig: Dia de l’alliberament dels camps de concentració nazis

En memòria dels deportats i en el marc d’aquesta efemèride, el programa de pòdcast Clàssiques del Mir presenta un especial fruit de la col·laboració amb l’alumnat de 4t d’ESO (Servei Comunitari) de l’Institut Joaquim Mir.
🎧 Escolta aquí l’episodi sencer a Spotify.

En aquest episodi expliquem la nostra tasca al Bosc de la Memòria de Vilanova i la Geltrú i comptem amb un testimoni de luxe: una entrevista a l’Enric Garriga!, president de l’Amical de Buchenwald i membre dels Grups DEMD (Departament d’Educació i del Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya).

Agraïments: Amical de Buchenwald, Garraf Coopera, ARBA Litoral i AAVV del Tacó.

Crèdits musicals: J.S. Bach – Cello Suite No. 1 en Sol Major. Gravació lliure de drets (CC BY 4.0) cortesia de Classicals.de, conduïda per Philip Milman. En homenatge a Pau Casals i el seu compromís amb la llibertat i la pau.