Preinscripció CFM (alumnat sense continuïtat d’escolarització) – CFS – IFE (curs 2022-2023)

S’obre el termini de preinscripció per als estudis de CFM (sense continuïtat d’escolarització), de CFS i d’IFE.

Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFM):

Del 17 al 23 de maig de 2022, per a la resta d’alumnat (sense continuïtat d’escolarització) – accés al tràmit telemàtic.

• Alumnat que ja té el títol de l’ESO o que està cursant 4t d’ESO, però no ha participat en el procés per a alumnat amb continuïtat o no hi ha estat admès.
  • Alumnat que ha superat un programa de qualificació professional inicial (PQPI) o un cicle formatiu de grau bàsic o formació professional bàsica, que no ha participat en el procés per a alumnat amb continuïtat o que no hi ha estat admès.
  • Alumnat que ha realitzat el CAM, ha superat la prova d’accés (inclòs si n’està exempt –PFI–) o té altres requisits d’accés i és major de 18 anys; també els menors de 18 anys o que fan els 18 anys durant aquest any que no ha participat en el procés per a alumnat amb continuïtat d’escolarització o que no hi ha estat admès.

Informació del procés de preinscripció del Cicle Formatiu de Grau Mitjà a l’Institut Joan Brudieu

• Podeu trobar informació dels estudis CFM en aquest enllaç de la nostra pàgina web.

Cicles Formatius de Grau Superior (CFS):

Del 25 al 31 de maig de 2022, per a tot l’alumnat que opti per a CFS –  accés al tràmit telemàtic.

Informació del procés de preinscripció del Cicle Formatiu de Grau Superior a l’Institut Joan Brudieu

• Podeu trobar informació dels estudis CFS en aquest enllaç de la nostra pàgina web.

Itineraris Formatius Específics (IFE):

Del 16 al 27 de maig de 2022, per a tot l’alumnat que opti per als estudis d’IFE:

IFE: Accés a la sol·licitud de preinscripció (format PDF) – Web Departament
IFE: Accés a la sol·licitud de preinscripció (format PDF) – Web Institut

Informació del procés de preinscripció del Itineraris Formatius Específics (IFE) a l’Institut Joan Brudieu

Procés de preinscripció

• Podeu trobar informació dels estudis IFE en aquest enllaç de la nostra pàgina web.