L’Institut Joan Brudieu signa el quart conveni de subvenció en un projecte ERASMUS + Formació Professional per a pràctiques en empreses

El programa Erasmus+ VET, impulsat i finançat per la Unió Europea, permet que l’alumnat realitzi la formació pràctica en centres de treball en empreses d’altres països juntament amb la millora de la competència comunicativa en llengües estrangeres i les competències professionals i personals dels nostres alumnes. L’Institut Joan Brudieu està treballant per a poder participar en el que representa el quart projecte europeu, ERASMUS + de Formació Professional (EUROINVOC 2021). La Clàudia Valentina estudiant del cicle formatiu CAI-APD, el Raúl Flores estudiant de GAD, Jan Llamas, Arnau Marsino i Abel Sevilla de SMX han estat els cinc alumnes de grau mitjà seleccionats per participar en el projecte Erasmus + VET (Vocational and Educational Training) de Formació Professional. Aquests alumnes tindran la oportunitat de finalitzar les pràctiques del mòdul de Formació en Centres de Treball a Torino sota l’ajut econòmic del Programa ERASMUS +. Marxaran el proper dilluns 13 de juny i estaran a Torino fins el dia 12 de juliol treballant en diferents empreses del seu sector: ENGIM pel sector tecnològic, Opera Lotteri centre residencial de persones dependents, Didaxé i UISP Piemonte. Gràcies al nostre esforç i dedicació, hem pogut fer possible la mobilitat d’aquests estudiants i, per tant, estem orgullosos de poder-los oferir una experiència tant a nivell professional com a nivell personal que de ben segur recordaran. (fotos)