Lectura en veu alta – semifinal a la Seu d’Urgell (març de 2023)

Diversos alumnes del centre han participat a la semifinal del XIX Concurs de Lectura en Veu Alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, que ha tingut lloc el dijous 9 de març a la sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell. Cal destacar que d’aquests, el grup format per alumnes de 4t d’ESO han quedat seleccionats per representar l’Alt Urgell a la final territorial de Lleida que es durà a terme el 20 d’abril vinent al Teatre l’Amistat de Mollerussa. D’altra banda, l’alumna de 2n d’ESO també ha quedat seleccionada, en aquest cas, com a finalista i per tant, com a suplent a la final territorial. (fotos)

Web dels Serveis Educatius Alt Urgell. – Notícia a RàdioSeu.- Notícia a PirineusTV.