Informacions de matrícula PAU 2022 per a tot l’alumnat de Batxillerat, inclòs el de Batxibac

Us publiquem les informacions relatives a la matrícula per a les PAU 2022 (del 16 al 31 de maig de 2022 al portal d’accés a la universitat: https://accesuniversitat.gencat.cat). És aquest el moment quan l’alumnat ha de decidir de quina/es matèria/es es volen matricular, si cal, com a fase específica. També us publiquem les informacions específiques a la matrícula per a les PAU 2022 de l’alumnat de Batxibac. Llegiu-vos els dos documents amb gran atenció!!

Recordeu que el 31 de maig és l’últim dia per fer el pagament. No s’admetrà cap sol·licitud fora de termini. Aquest pagament només es pot fer via telemàtica o des d’un caixer de CaixaBank. Si el pagament (o en cas d’exempció de taxes el tràmit de matrícula) no es fa dins del termini, la matrícula no serà vàlida i no us podreu examinar.

• Breu guia de com fer la matrícula per a les PAU al Portal d’Accés a la Universitat.

Recordeu, també, que podeu trobar tota la informació al web Canal Universitats.

Modificacions de prematrícula (NOVETAT)

Modificació prematrícula: Els alumnes que hagin tramitat la prematrícula dins del termini establert i vulguin modificar-la ho podran fer del dilluns 2 al dijous 12 de maig al portal d’accés a la universitat.