Convocatòria d’ajuts per a alumnat amb necessitat de suport educatiu (2023-2024)

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha convocat els ajuts individualitzats per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu. Aquestes són les modalitats dels ajuts.

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista.
  • Ajuts i subsidi per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

El termini per presentar la sol·licitud és del 8 de maig al 20 de setembre de 2023. Tot el procés de sol·licitud de la beca es fa a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació i Formació Professional. Si no es disposa de certificat electrònic, claus electròniques d’administracions públiques o certificat electrònic, un cop emplenat el formulari de sol·licitud s’haurà d’imprimir (en format PDF) i presentar-lo al centre educatiu, on s’estudiarà el curs 2023-2024.

L’enllaç del Departament d’Educació en què consta tota la informació relativa a terminis, documentació, requisits i tipus d’ajuts, per si teniu alguna consulta, i des d’on es pot fer la sol·licitud de l’ajut, és aquest.