Activitats del 1r quadrimestre al Departament de Matemàtiques

Aquest primer quadrimestre hem pogut portar a terme activitats, de la qual cosa n’estem molt contents perquè hem pogut retornar a la normalitat tan desitjada. Les expliquem i deixem els corresponents vídeos de fotografies:

• Dimecres 25 de novembre de 2021. Sortida amb l’alumnat de 1r de batxillerat a Barcelona per assistir a les Xerrades-Taller de la Universitat de Barcelona; “ Amuntegant pilotes “. Per acabar d’arrodonir el dia a la tarda es va dur a terme un joc de pistes amb Watshap per conèixer places de Barcelona i a la nit van assistir al musical “ Billy Elliot”. (vídeo)
  • Des del 13 de desembre fins al 22 del mateix mes, al vestíbul de la ESO es va instal·lar una vitrina plena de globus de diferents mides. L’alumnat va fer una aproximació de quants globus hi havia. L’Alumna que més s’hi va atansar i va guanyar el joc va ser l’Aina Comes de 2n de Batxillerat B que va dir 225, hi havia 226 globus. (vídeo)
  • El 15 de desembre de 2021, l’alumnat de 3r i 4t de ESO va dur a terme els problemes de l’esprint a la Sala d’actes de l’institut. (vídeo)
  • Dimecres 26 de gener de 2022. Sortida de 2n de Batxillerat a Barcelona per assistir a les Xerrades-Taller de la Universitat de Barcelona; “ Intel·ligència Artificial “. Per acabar d’arrodonir el dia a la tarda es va dur a terme un joc de pistes amb Watshap per conèixer places de Barcelona i a la nit van assistir al musical “ Cantando bajo la lluvia”, aquesta sortida s’acostuma a fer a 1r de batxillerat, aquest alumnat l’ha fet a 2n, ja que el curs passat no va ser possible. (vídeo)