Ordinadors 1r ESO

Al document adjunt hi ha tota la documentació referent a la compra de l’ordinador nou negociat amb l’empresa Beep.

És MOLT IMPORTANT que en el concepte del pagament al caixer indiquin NOMS i COGNOMS de l´alumne, quan es faci pagament per caixer s’ha de indicar referència el codi 4092 (és el vostre codi de client com a escola), i com a concepte d’entitat el codi: 0456556 (és el codi de l’empresa Beep que apareix en el codi barrat de la carta de pagament adjunta).

Una vegada fet el  pagament, s’ha d’enviar la carta de pagament a la següent adreça: comandeseducat@ticnova.org