Fira “Tastet de Ciència”

El passat dissabte 18 d’abril l’Institut Joan Amigó, de l’Espluga de Francolí, va participar a la segona edició de la Fira “Tastet de Ciència”, a Reus. Aquesta fira té l’objectiu de donar a conèixer al públic general les activitats relacionades amb la ciència que es fan als centres educatius de la província.

L’institut, representat per un grup de professores i alumnes, va presentar diverses activitats de divulgació científica, com ara l’elaboració d’un polímer, exposició d’insectes pal, i representacions cel·lulars i cristalls d’ADP realitzats pels alumnes de l’institut.

La fira va ser tot un èxit, i la gran afluència de públic i l’interès mostrat ha motivat al centre a participar en properes edicions.