Esquiada dels alumnes de l’Institut Joan Amigó

Els alumnes des de 1r fins a 4t d’ESO de l’INS Joan Amigó han realitzat, un any més, l’esquiada a l’estació d’esquí de La Masella. Del dimecres 31 de gener fins el divendres 2 de febrer, hem pogut gaudir d’una neu extraordinària, gràcies a les darreres nevades: hi havia neu a dojo i, a més, el temps ens ha acompanyat: no podem demanar res més. Tots els alumnes han gaudit d’unes hores de monitoratge, que ha permès iniciar-se en l’esport a aquells pels quals era la primera vegada que ho provaven o han pogut perfeccionar la seva tècnica aquells que ja en saben. La majoria han optat per l’esquí, però alguns valents s’han atrevit amb l’snowboard.

Un any més ens hem allotjat a l’Alberg “La Bruna” de Bellver de la Cerdanya, on el Josep, el propietari, ens ha cuidat i mimat. I, a la nit, hem pogut compartir riures, partides de ping-pong i partides de billar a la sala de jocs de l’alberg. Els més aficionats han pogut veure el partit de futbol a la gran pantalla.

El dijous a la tarda, després de l’esquiada, vam fer una xocolatada, que ens va fer entrar en calor i ens va donar l’energia necessària per encarrilar l’esquiada nocturna: dues hores més d’esquí a la llum de la lluna: una experiència emocionant. El divendres vam tornar ben cansats, però sans i estalvis, amb algun múscul adolorit i algun esquinç lleu, però amb ganes de tornar-hi.

Rosalia Anglès
Coordinadora d’activitats.

1. Noemí Blanco Simón

Una pena que no pugui fer l’activitat tot l’alumnat. No totes les famílies poden accedir a aquest tipus de sortides. Estaria bé proposar una activitat alternativa, equiparable a l’esquiada, als i les alumnes que han de quedar-se al centre per evitar la discriminació i donar igualtat d’oportunitats.