Els jocs tradicionals presents a la castanyada

Un any més toca repetir tradició. La castanyada es celebra cada any al centre amb novetats. Enguany, els jocs tradicionals van tornar a prendre part de la festa. L’alumnat participava en grup classe a totes les proves i la companyonia i solidaritat es van veure brollar per arreu. La diversió va estar assegurada al mocador, tir amb punteria, carrera de sacs, el carretó i el pitxi. La cirereta del pastís la va posar la triatló, una prova que consistia en una cursa de relleus en tres parts: atletisme, bicicleta i patinet. La puntuació final va estar molt ajustada i els guanyadors ho van fer per poc marge. L’alumnat de 4rt B es va proclamar “Campió 2014”.

Trobareu més imatges de la castanyada a l’apartat FOTOS d’aquesta web (veure fotos).