Cros de Blancafort

Aquest passat diumenge 15 de desembre es va disputar a Blancafort el primer cros dins del Pla Català d’Esport a l’Escola amb un excel·lent resultat per part dels nostres alumnes amb 4 podis i una victòria.

En categoria infantil masculí gran victòria de l’Abdelali El Youssoufi (Ali) que va guanyar amb total autoritat.

En categoria infantil femenina, la Júlia Valls va aconseguir una meritòria segona posició igual que la Teresa Saumell en categoria cadet.

Finalment en cadets masculins, el Jordi Espasa va acabar 3r.

També va participar l’Aina Sanfelix que no va poder acabar la carrera al trobar-se malament.

El proper cros serà el proper 19 de gener a Montblanc.