Carnaval a l’INS Joan Amigó

Un any més a l’institut hem celebrat la festa del Carnaval. Durant les darreres dues setmanes tots els alumnes han estat assajant de valent: no és fàcil posar-se d’acord amb les disfresses, les músiques i els balls, però al final, les actuacions ens sorprenen molt gratament.

Sa Majestat el Rei Carnestoltes de l’Espluga i tot el seu seguici ens van honrar amb la seva presència i van formar part del jurat, juntament amb una representant de direcció (la Maite), una representant del PAS (l’Eulàlia), una representant dels alumnes (la Silvia) i una representant del professorat (la Teresa).

Aquest any els guanyadors del concurs van ser els alumnes de 3r que, vestits de militars, van oferir una coreografia elaborada, molta coordinació i una barreja de músiques molt encertada.

Però tots els participants van rebre el seu diploma: al millor vestuari, a la millor improvisació, a la millor planificació, a la millor representació, ….

Fins i tot els professors i professores vam guanyar un diploma: el de millor show. Disfressats de cuiners vam fer ballar a tots els alumnes la cançó infantil “soy una taza…”