Butlletins 2n trimestre

Degut a la situació excepcional que estem vivint degut al COVID-19, seguint les instruccions del Departament d’Educació, els butlletins del 2n trimestre no s’enviaran en cap format (ni per correu ordinari ni per correu electrònic).

Tot aquell alumnat que vulgui saber les notes obtingudes en el segon trimestre ho haurà de preguntar al seu tutor individual, aquest està autoritzat per informar al seu alumnat de les seves notes.

Aquestes pautes d’actuació venen donades pel Departament d’Educació i no són decisió de la direcció de l’Institut.

La direcció