Acollida a l’Institut

Els tutors de 1r d’ESO, del cicle formatiu i la direcció del centre, d’acord amb el Pla d’Acollida del centre, ha organitzat una jornada de portes obertes per a les famílies de l’alumnat que enguany comenta l’ESO i el cicle formatiu. Aquest dia serà el dissabte 28 de setembre a partir de les 10 del matí.

La comunitat educativa de l’INS Joan Amigó sempre ha cregut molt convenient donar la benvinguda a l’alumnat d’ESO i del cicle formatiu de grau mitjà d’una manera càlida i acollidora, tot i considerant que és molt important que els nois i noies del nostre centre se sentin a gust des dels primers dies de setembre. Així, pensem que la seva integració inicial marcarà la qualitat de la seva estada entre nosaltres i el seu procés d’aprenentatge al llarg del curs escolar.

Al llarg d’aquesta Jornada es tractaran aspectes que ja estan recollits a la guia de l’alumnat (i dels pares) com: Benvinguda i presentació de l’equip directiu, tutors i professorat; funcionament de l’ESO i del cicle formatiu i els corresponents currículums; espais de l’institut, activitats del centre, plans i projectes; serveis que ofereix el centre; normes de convivència; agrupaments dins a l’aula, metodologies de treball (treball cooperatiu); horari setmanal i calendari anual…

A continuació es realitzarà una sessió referent a l’ús dels ordinadors portàtils dels alumnes d’ESO i dels seus llibres digitals amb els que treballaran al llarg del curs, degut a què el nostre centre continua apostant per l’ús de les noves tecnologies a l’aula.

També us voldríem comunicar que es realitzarà la reunió de pares de l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO el dimecres 2 d’octubre a les 7 del vespre. És indispensable que els pares s’involucrin en l’educació dels seus fills per tal de responsabilitzar-los i consolidar els hàbits de treball. Per això és molt aconsellable que assisteixin a aquestes reunions, on es donaran pautes per acompanyar-los en el procés d’aprenentatge.

Bon inici de curs a tots i totes.