Un mural a la residència

Us presentem una de les activitats que han protagonitzat els alumnes de l’Aula Implica’t  a la Residència de l’Espluga de Francolí dins del projecte “Acompanyem”. Aquest pretén, principalment, propiciar l’acostament entre persones de diferents generacions i demostrar que hi ha sempre una transferència de coneixement i experiències que ens enriqueix, una transferència d’emocions que ens ajuda a comprendre la interdependència de les relacions humanes. Tots donem i tots rebem. TOTS HI GUANYEM.

Aquest mural s’ha fet en motiu del 40è aniversari de la Residència d’avis i s’ha elaborat a la mateixa Residència entre els alumnes de l’Aula Implica’t i alguns residents.