Preinscripció SMX 2020-2021

Benvolgudes famílies,

La preinscripció per al curs 2020-2021 del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, serà del 2 al 8 de juny de 2020.

Per més informació, anar al web de la Preinscripció del curs 2020-2021 a aquí. Durant el període de preinscripció podreu trucar al telèfon del centre (977 87 01 54) o al telèfon mòbil habilitat (717 70 58 96); per una opció o l’altra, l’horari d’informació seran els dies hàbils d’11 a 13 hores i de 17 a 18 hores.

Tenir en compte que alhora d’omplir la preinscripció us demanarà el codi del centre, el nostre és el 43006617, i el codi del cicle, essent CFPM IC10.

Per fer la presentació de la sol·licitud de preinscripció es pot realitzar de dues maneres:

1- Telemàticament. Del 2 al 8 de juny de 2020.

Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic.

• Si s’emplena la sol·licitud electrònica, no cal presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne.
  • Si s’emplena la sol·licitud amb suport informàtic, cal enviar el resguard de la sol·licitud acompanyat de la documentació acreditativa, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

El correu electrònic oficial on enviar la documentació és preinscripcio@insjoanamigo.cat, fins al 9 de juny de 2020. El centre us respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

2- Presencial amb cita prèvia. Del 5 al 8 de juny de 2020.

En els casos excepcionals en què no es pugui evitar la presencialitat, es pot demanar una cita prèvia per rebre atenció presencial al centre demanat en primer lloc. La informació per poder sol·licitar la cita prèvia es pot consultar al web del centre corresponent. Per concertar la cita prèvia polseu a aquest enllaç.

Orientacions de com es farà l’atenció presencial:

• Només pot anar al centre una persona per preinscripció.
  • Cal portar l’equip de protecció individual (guants i mascareta de protecció).
  • Es recomana que cadascú es porti el seu propi bolígraf.
  • Han de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
  • No podran entrar al centre les persones vulnerables i menors d’edat; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Informació a adjuntar amb la sol·licitud de preinscripció (enviada per correu electrònic):

1. El DNI o NIE de l’alumne o alumna, només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen, si es tracta d’estrangers comunitaris.
  2. (Si l’alumne és menor d’edat) El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  3. El DNI o NIE de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet), només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen, si es tracta d’estrangers comunitaris.
  4. Original i fotocòpia dels documents acreditatius dels criteris que s’al·leguin:
    • carnet de família nombrosa o monoparental.
    • carnet discapacitat de pare/mare/germà/alumne.
    • certificat de la renda mínima.