Neuro talent games

La Duna i el Roger de primer d’ESO han passat a la final de Catalunya, com a tercera i cinquè respectivament, dels Neuro Talent games.

Es tracta d’una competició d’exercicis variats que treballen la memòria posant en joc estratègies per aprendre i recordar, tot potenciant l’aprenentatge. Aquestes activitats permeten millorar la nostra salut cognitiva, l’atenció i la motivació.

Felicitem a l’alumnat de primer que es va presentar a la selecció i l’encoratgem a continuar practicant les tècniques apreses. Enguany s’han presentat 6400 alumnes de tot Catalunya i aquest dissabte es celebra la final a Barcelona. Als nostres representants, els felicitem per haver arribat fins aquí i els desitgem molta sort!