Memorial a l’Ins Joan Amigó

El passat divendres 31 de maig, els alumnes de l’INS Joan Amigó van gaudir d’un dia d’activitats esportives. Per cursos i per grups van   anar fent partits de futbol7, de pitxi, de bàsquet, de bitlles, de tennis taula o de bàdminton.
També van gaudir d’una sessió de zumba, amb la presència dels monitors del Total Gym de l’Espluga de Francolí.
A l’hora d’esmorzar, els alumnes de 3r d’ESO van preparar el primer esmorzar que els servirà per anar recaptant diners de cara al viatge de fi de curs de 4t d’ESO. Ens van oferir cocs casolans amb xocolata i sucs.
A darrera hora del matí, ens vam reunir tots i totes al gimnàs per tal de fer entrega de diferents premis i reconeixements: el curs guanyador de l’INS Cara Neta va ser 1rA, es van donar diplomes als participants del concurs de relats Coca-Cola i als guanyadors dels Scrapbooks d’Irlanda. També es van reconèixer els alumnes que van quedar finalistes a la Copa Cangur.
I, finalment, es van atorgar els premis del Concurs fotogràfic Eduard Maimoné. La guanyadora de la categoria de 1r i 2n d’ESO va ser la Samya, de la categoria de 3r i 4t d’ESO va guanyar la Marta i de la Categoria adults els guanyador va ser el Pep, el professor de matemàtiques.
Les jornades van adreçades a recordar dos professors que, malauradament, per problemes de salut, ens van deixar massa aviat: el Toni Blanch, professor d’educació física i l’Eduard Maimoné, professor de ciències. A ells els hi vam dedicar un fort aplaudiment.

Rosalia Anglès Vidal
Coordinadora d’activitats