La Thobi, auxiliar de conversa.

Un curs més, l’Institut Joan Amigó i Callau ha tornat a gaudir de l’experiència de tenir una auxiliar de conversa nadiua per als alumnes d’ESO i cicles formatius. La Thobi, originària de Sud-Àfrica, s’ha dedicat a agafar els estudiants en petits grups –una hora a la setmana per a cadascuna de les classes– i els ha fet treballar de manera propera i agradable l’anglès parlat.
Aquesta és una experiència única per als alumnes; la majoria remarquen en tot moment com d’enriquidor ha sigut el fet d’haver de comunicar-se amb una persona nadiua en anglès, ja que per a molts és una de les poques oportunitats que tenen per a fer-ho.
L’any vinent, es comptarà amb un nou auxiliar de conversa durant tot el curs, per tal que els estudiants puguin tornar a gaudir de la pràctica de la llengua anglesa amb una persona nadiua.

Rita Prats, Laura Martínez i Núria Fenoll

bty