Inscripció matèries optatives 4t ESO

Benvolgudes famílies de 3r d’ESO,

El proper curs 2020-2021 els vostres fills/filles cursaran 4t d’ESO, curs que inclou 3 matèries optatives que l’alumnat ha de triar en funció dels seus futurs estudis i/o preferències.

El centre proposa un total de 9 matèries, distribuïdes en 3 franges horàries. Cada alumne/a ha d’escollir UNA MATÈRIA de cada franja:

• FRANJA 1
    • Biologia i geologia
    • Francès
    • Tecnologia
  • FRANJA 2
    • Alemany
    • Informàtica
    • Visual i plàstica
  • FRANJA 3
    • Física i química
    • Llatí
    • Música

Per tal d’ajudar en la tria, divendres 08 de maig, de 13 a 14 hores, el professorat que imparteix les matèries optatives de 4t d’ESO faran un Meet per explicar cadascuna de les matèries a l’alumnat. L’adreça és meet.google.com/npw-edhp-dwh.

El formulari per fer les inscripcions està aquí.

Atentament, les tutores de 3r.