Emissió del Pica Lletres

Ja fa uns mesos que l’alumnat de 3r d’ESO va participar en la gravació del concurs Pica Lletres representant a l‘Institut Joan Amigó amb dos equips formats pel Joel, la Júlia i l’Arnau i el Dani, l’Òscar i el Martí.  La resta del grup va assistir-hi com a públic animant-los tant com van poder. La veritat és que van fer molt bon paper, no és fàcil davant de càmeres concentrar-se i competir. Va ser una bona experiència en tots els sentits: els va servir per fer pinya (això de competir sempre ajuda), van estar tots pendents de l’ortografia i van tenir moments de calma i de molts nervis. Tot plegat, dies (i paraules) que recordarem! Us vam prometre que us informaríem quan s’emetés per televisió. És el proper dilluns 20! No us ho perdeu! A les 20:30h i 22:30h!