Preparats per la CodeWeek!

Entre el 15 i el 23 d’octubre se celebra la Codeweek europea, una setmana en què es plantejen milers i milers d’activitats relacionades amb la programació i les noves tecnologies.

I és que ningú pot dubtar que cada cop més, l’ús de les noves tecnologies ha esdevingut determinant en el futur professional i personal de cada individu. Els centres educatius juguem un paper molt important a l’hora d’aconseguir que els nostres alumnes desenvolupin les qualitats que, més endavant, els permetin adaptar-se als canvis tecnològics i poder seguir aprenent al llarg de la seva vida.

A l’Institut Joan Amigó i Callau tenim plantejades una sèrie d’activitats i projectes que aconseguiran que els i les nostres alumnes siguin capaços d’utilitzar la tecnologia, no només com a usuaris, sino que ho facin també des d’una vessant creativa.

Aquesta setmana els alumnes de 1r faràn un tastet d’Scratch creant un videojoc relacionat amb el projecte All about my eggs. Però no acaba la aquí la cosa! Durant tot el curs, segons l’etapa educativa en la que es troben, treballaran amb diverses eines de programació com ara Scratch, Processing, Arduino o l’App Inventor. Activitats que culminaran amb una fira de projectes on tots els participants demostraran les seves habilitats i aprenentatges, a més de servir com a gran viver d’idees.

codeweek

scratch codeweek