Acte de graduació

Benvolgudes famílies,

El pròxim 10 de juliol a les 19:00h de la tarda celebrarem l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO i 2n SMX al gimnàs de l’Institut.

Degut a la situació excepcional del COVID-19, només podrà assistir a l’acte l’alumnat de 4t ESO i 2n d’SMX.

Les famílies podreu seguir-lo a través d’Instagram Live si sou seguidors del compte d’Instagram de l’Institut (@insjoanamigoicallau).

Pel que fa a les mesures de seguretat:

• Cal dur la Declaració Responsable signada per accedir al recinte ( la podeu descarregar des de la web de l’Institut)
  • S’accedirà al gimnàs per la porta de davant del pavelló municipal.
  • Obligatori l’ús de mascareta
  • Control de temperatura per accedir a l’espai
  • Es facilitarà gel hidroalcohòlic a l’entrada del recinte.
  • L’alumnat estarà assegut a una cadira tot respectant la distància mínima de seguretat (1,5-2m). No es permetrà que l’alumnat es mogui lliurement per l’espai.

No podran assistir a l’acte:

• L’alumnat que presenti simptomatologia del COVID-19
  • L’alumnat que hagi donat positiu o hagi estat en contacte amb algun positiu els 14 dies anteriors.
  • L’alumnat que no tingui el calendari de vacunes al dia
  • L’alumnat que pateixi alguna malaltia de risc

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb les tutores de 4t ESO: eugenia.vizcarra@insjoanamigo.cateulalia.serra@insjoanamigo.cat; l’alumnat de l’Implica’t: gemma.palau@insjoanamigo.cat; l’alumnat d’SMX pot contactar a: eugeni.cabre@insjoanamigo.cat.

Rebeu una cordial salutació