Acte de graduació 4t ESO i SMX

El passat 10 de juliol l’Institut Joan Amigó i Callau va acomiadar una promoció molt especial, una promoció que va haver d’acabar el curs treballant, telemàticament, des de casa i que durant tres mesos no va poder sortir a passejar amb els seus companys i amics. Malgrat tot, aquesta promoció ha aconseguit superar tots els obstacles i tirar endavant.

Després d’unes paraules de benvinguda per part de la professora Gemma Palau, el director, el Sr. Josep Besora, va entregar un premi als millors expedients acadèmics de l’ESO i del cicle formatiu d’informàtica, que varen ser per la Mar Garcia, la Natàlia Trullols i la Susana Benaiges, respectivament.

Tot seguit es van projectar diverses fotos de quan els alumnes eren petits (de zero a quatre anys) i a través d’un kahoot, els joves havien d’endevinar qui era qui. A continuació les tutores de 4t van atorgar un diploma a cadascun dels joves en el que se’ls hi destacava alguna qualitat o habilitat.

A través d’un vídeo l’alumnat va poder recordar diferents moments i experiències viscudes durant el seu pas per l’institut.

L’acte va finalitzar amb l’entrega de les orles i amb unes paraules per part dels alumnes, acompanyades d’un petit detall, com a mostra d’agraïment al professorat.

Va ser un acte de graduació diferent, marcat per l’ús de la mascareta, el distanciament social i l’absència dels pares, però, no per això, menys emotiu.

L’interès i bona predisposició de l’alumnat va fer palès que la distància física no significa l’allunyament, tot al contrari, en tot moment ens vam sentir molt a prop d’aquests joves que finalitzen el seu pas per l’ESO.

Per acabar només ens queda recordar-los-hi que el Joan Amigó és casa seva i que sempre hi tindran la porta oberta. A tots ells i elles els desitgem molta sort en la nova etapa que comencen!

Eugènia Vizcarra i Eulàlia Serra