A l’institut Joan Amigó anem a esquiar

Rosalia Anglès Vidal
Coordinadora d’activitats

Els dies 6, 7 i 8 de Febrer cinquanta alumnes de l’institut Joan Amigó van realitzar, un any més, l’esquiada a l’estació d’esquí de La Masella. La majoria dels alumnes ha optat per l’esquí, però cada any són més els que s’animen a provar l’snowboard. Tots els alumnes, de 1r a 4t d’ESO, han tingut l’oportunitat de gaudir de dues hores diàries de classes amb monitors i de molta estona lliure per les pistes per perfeccionar el que havien après. Els principiants han avançat molt, i el tercer dia ja han pujat als telecadires i han baixat per pistes blaves. Els que ja portaven un bon nivell han pogut perfeccionar el seu estil baixant per les pistes vermelles. La meteorologia ens ha acompanyat, hem tingut molt de sol i una bona temperatura i una neu abundant. Ens hem allotjat a l’Alberg “La Bruna” de Bellver de la Cerdanya, on hem compartit riures, balls a la discoteca i partides de ping-pong i els aficionats al futbol han pogut gaudir del partit en gran pantalla. El dijous a la tarda, després de la xocolata amb xurros que ens van oferir a les mateixes pistes, vam fer l’esquiada nocturna: dues hores més d’esquí a la llum de la lluna. El divendres, després de l’esquiada, vam fer camí de tornada cap a l’Espluga, cansats però amb moltes anècdotes per explicar.

All-focus