43è Certamen Literari

El 43è Certamen Literari premia diversos alumnes de l’institutEl passat diumenge 7 de juny, a través de Youtube, es va fer l’acte per anunciar les persones guanyadores dels premis del 43è Certamen Literari, organitzat pel Casal de l’Espluga de Francolí.Des de l’institut es van presentar gairebé una seixantena d’obres d’alumnat de segon cicle d’ESO als premis juvenils “Ajuntament de l’Espluga”, dels quals dues van resultar premiades. Cròniques Bèliques, del Martí Huguet Vidal, de 3r d’ESO i L’arbre de l’univers, de la Natàlia Trullols Vizcarra, de 4t d’ESO, van ser premiades amb el 2n i el 3r premi ex aequo de la seva categoria.Així mateix, el projecte de recerca La postguerra a la Conca de Barberà, fet per les alumnes de 4t d’ESO Mar Garcia Rodríguez, Maria Ibarz Guasch, Aina Vázquez Font i Natàlia Trullols Vizcarra, va rebre ser premiat, també ex aequo, a la categoria especial de treballs en grup, de temes relacionats amb l’Espluga i l’entorn.Des de l’organització es va agrair l’alta participació i des de l’institut ho volem tornar a fer. Moltíssimes gràcies a totes les persones que hi vau participar i enhorabona a les guanyadores!