Tutories entre iguals

Els alumnes de 4t que exerceixen com a tutors JAC’s , han fet una sessió de tutorització amb els alumnes de 1r que porten tutoritzant des de principi de curs. Una de les sessions ha servit per parlar de com els hi havia anat als nois i noies la preavaluació, de possibles incidències amb l’ordinador i les seves contrasenyes i altres continguts de caire més personal que han anat sorgint al llarg de la sessió.

Aquesta feina de tutorització, s’emmarca dins la filosofia educativa de les Tutories entre iguals que l’institut porta desenvolupant ja fa un grapat d’anys i que forma part del Programa de Mediació escolar.