Tallers d’Immersió Lingüística

Els propers 8 i 15 d’octubre l’institut Joan Amigó acollirà els Tallers d’Immersió Lingüística per al reforç de l’aprenentatge de la llengua anglesa, en què l’alumnat podrà gaudir d’una jornada de tallers en llengua anglesa realitzats per la Institució Cultural del CIC.

El dia 8 d’octubre s’oferiran els tallers a l’alumnat de 1r ESO i 2n ESO i el dia 15 d’octubre es realitzaran els tallers a 3r ii 4t ESO.

Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat per Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu.

Esperem que l’alumnat pugui gaudir de la jornada, al mateix temps que milloren les competències i habilitats comunicatives en llengua anglesa i reforcen les seves habilitats socials.

#insjoanamigoicallau #englishday #ESTFSE21