Taller sobre “Mar i cel, com participar en un musical”

Al taller sobre “Mar i cel, com participar en un musical”, que ha impartit la Margot Mingote a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO del centre, s’ha preparat la cançó “Himne dels pirates” amb la versió d’Albert Guinovart que va immortalitzar en format de musical la companyia Dagoll Dagom sobre la cèlebre obra d’Àngel Guimerà. L’alumnat ha après la cançó i ha muntat una petita coreografia sobre la mateixa. El grup guanyador ha estat el format pels nois de 2n ESO, per unanimitat de criteri del professorat que ha acompanyat i valorat el treball dels 4 grups de treball. Felicitats als guanyadors!