Prova Cangur a l’Institut Joan Amigó

El passat dijous prop d’una seixantena d’alumnes de l’ESO va participar de manera voluntària a la Prova Cangur de matemàtiques.

L’alumnat va poder divertir-se resolent els petits reptes plantejats en una hora i quart de durada.
Van treballar el raonament i l’enginy alhora que passaven una bona estona. En acabar, van poder gaudir d’un bon esmorzar amb coca i xocolata.

Felicitem a tots aquells i aquelles que hi van participar, tot esperant que la motivació per treballar aquestes “altres matemàtiques” encara creixi els cursos vinents.