Només em passa a mi?

L’alumnat que ha fet l’optativa trimestral de 3r ESO beta ha realitzat un projecte sobre les emocions. El resultat d’aquest treball és un vídeo titulat “Només em passa a mi?”, el qual s’ha presentat a la Mostra Sambori Òmnium. Si llegiu el document que s’adjunta, trobareu un conjunt de reflexions fetes per l’alumnat que ha participat en el projecte. Les paraules d’aquest document tenen un alt valor emocional, són fruit de moltes xerrades i complementen molt bé el vídeo.

Vídeo: aquí
El darrer dia del trimestre van celebrar “La festa de les emocions”. Cada alumne va portar aliments del color amb què havien identificat les sis emocions treballades.