L’institut participa a la Prova Cangur de Matemàtiques

Un curs més l’alumnat de l’institut Joan Amigó ha participat a la prova Cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques i impulsada per Le Kangourou sans Frontières. Aquesta prova, que es realitza arreu del món, consisteix en la resolució de diversos reptes matemàtics de dificultat creixent.

Des del Departament de Matemàtiques del centre promovem la participació en aquesta activitat fa anys, ja que creiem que és una manera molt enriquidora de fer matemàtiques. A la prova hi pot participar tot l’alumnat que es presenti de forma voluntària, i aquest curs ha comptat amb 64 alumnes de tots els cursos de la ESO.

En acabar, ho hem celebrat amb un esmorzar conjunt al pati, on l’alumnat ha aprofitat per comentar com havia anat la prova.

Durant el mes de maig es publicaran els resultats. Desitgem molta sort a tots els participants!!