L’Institut Joan Amigó, premiat en els Jocs Florals Escolars de Catalunya

Una alumna de 3r d’ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau ha resultat guardonada en la primera fase de l’XI edició Jocs Florals Escolars de Catalunya amb la narració titulada “Abans de morir del tot”.

Aquesta primera fase correspon a la selecció que realitza el Centre de Recursos Pedagògics de la Conca de Barberà a partir del conjunt de treballs presentats per les escoles i instituts de la comarca.

L’alumna, amb algunes companyes, va assistir el divendres 17 de maig a l’acte de lliurament de premis de la segona fase del concurs, on hi havia els guanyadors i guanyadores de la primera fase de tot Tarragona. En aquesta ocasió, va quedar finalista. Per tant, no passarà a la fase nacional.

L’Institut Joan Amigó i Callau participa assíduament en els Jocs Florals Escolars de Catalunya. Enguany, s’hi han presentar tres treballs. A part del guardonat, n’hi havia un altre de la categoria F1, que correspon a una alumna de 1r d’ESO i que va escriure la narració “Trobada en un camp de futbol”. L’altre és de la categoria G2 i es tracta d’un poema titulat “Em recordes?” d’una alumna de 3r d’ESO.

“Abans de morir del tot” és una interessant i emotiva narració amb un punt de vista molt especial perquè enfoca els fets des de la perspectiva d’un jove difunt que comenta el que veu i sent mentre familiars i amics el visiten al tanatori.

Felicitem les tres participants i les animem a seguir enriquint-se a través de la literatura.