Fem Matemàtiques

El passat dimecres 29 de març va tenir lloc a l’Institut la Serra de Mollerussa la segona fase del Fem Matemàtiques 2017 de les comarques de ponent organitzada per l’associació LleiMAT.

Aquesta activitat de matemàtiques ideada en forma de concurs es duu a terme anualment en cadascuna de les cinc associacions que formen la FEEMCAT. Està adreçada als alumnes de sisè de primària i 1r i 2n d’ESO i té com a objectiu investigar, pensar, resoldre enigmes, trobar estratègies… en definitiva, passar una bona estona gaudint de les matemàtiques.

DSC02737

En aquesta ocasió van participar-hi 128 alumnes que havien estat classificats després de la primera fase i englobaven un total de 20 centres de les comarques lleidatanes.

L’Institut Joan Amigó va ser representat per un grup format per 4 alumnes de primer d’ESO seleccionades en la primera fase del concurs.

IMG_20170329_084829

La jornada es va dur a terme realitzant una prova individual de resolució de problemes, una prova de camp en grup en forma de gimcana, un esmorzar amb tots els participants i l’actuació d’un grup musical. Seguidament es va fer el lliurament de premis i la cloenda de l’acte.

IMG_20170329_115001

Hi va haver tres premiats de la prova individual en cadascuna de les categories que seran els classificats per la Fase Final del Fem Matemàtiques 2017 que se celebrarà el pròxim dissabte 13 de maig a Cornellà de Llobregat.

IMG_20170329_132858

Va ser una jornada molt engrescadora en la que l’alumnat va gaudir amb les matemàtiques i que de ben segur voldran repetir en una altra ocasió!