Cinc coses sobre mi

L’alumnat de segon d’ESO s’ha tret per un moment la mascareta, no pas la màscara! Ha compartit una imatge seva amb la cara destapada i s’ha obert a la resta de classe per intentar descriure’s amb només cinc trets que el distingeixin i singularitzin: com soc físicament, quins trets del meu caràcter em defineixen, quina és realment la meva afició?

Aconseguirem el repte de triar els adjectius més apropiats en aquests autoretrats? Ho sabrem després de sentir les seves exposicions orals, on justificaran la seva tria!

Aquesta tasca forma part del projecte de treball textual sobre la identificació personal. Projecte que treballem de manera integral des de les àrees de llengua catalana i castellana a segon d’ESO.

com soc premsa