Xerrada #100tífiques

El dia 7 de febrer ha sigut el dia en què 540 #100tífiques han visitat 454 escoles per inspirar nens i nenes i animar-los a ser el que vulguin ser en un futur.

Nosaltres hem estat un dels centres participants i l’alumnat de 1r d’ESO ha conegut a l’Ainoa Tejedera, la científica que ens ha explicat que treballa en la investigació per tal d’aconseguir un model del cos humà en un “xip”, per tal de poder provar els medicaments i accelerar-ne el seu procés de creació.

Ha sigut molt interessant conèixer per què ha estudiat Biologia Humana i el perquè del seu recorregut professional.

Avui l’Ainoa ens ha obert una porta a un món molt nou i ens ha animat a seguir endavant amb els nostres estudis!

Gràcies a l’Ainoa i a #100tífiques!