Dos equips seleccionats pel concurs mSchools Student Awards

El pròxim dissabte 10 de juny, a Barcelona, es celebrarà la 10a edició dels mSchools Student Awards. És un concurs on els alumnes han de crear una aplicació per a dispositius mòbils. I aquesta cal que tingui en compte els ODS (Objectius de desenvolupament sostenible).
Els dos equips finalistes són:
– Equip amb 4 noies de 4t d’ESO amb l’empresa CosmoApps i l’aplicació Ideafy. Ideafy és una aplicació que genera idees aleatòries cada cop que l’usuari vulgui. Aquesta plataforma promou la creació literària, així com la creació de contes breus, novel·les, etc. Ideafy disposa d’infinites idees!
– Equip de 4 nois de 4t d’ESO amb l’empresa Frogg Apps i l’aplicació Search Frogg. L’app el que fa és que puguis buscar persones per jugar a tenis, padel o tenis taula si et falta algú. Fer esport és salut.
Dissabte tots ells participaran en l’exposició de projectes Student Awards 2023, en altres activitats científiques que ha preparat l’organització i finalment en la cerimònia de lliurament de premis Student Awards 2023, tant de bo al jurat els agradi la nostra feina. Moltes felicitats per haver sigut finalistes és una gran fita ja assolida. Ja us informarem de totes les sorpreses que ens esperen!