Dia Mundial de la Poesia

L’alumnat del Joan Amigó ha realitzat diverses activitats per celebrar aquest 21 de març, Dia de la Poesia.

Els de 1r i 2n d’ESO han dibuixat emoticones que els transmetin felicitat, tenint en compte que ahir dia 20 era el Dia de la Felicitat. L’activitat es titula “Emoticones que parlen”.

Els de 3r i 4t ESO han col·laborat amb l’Oficina Jove del Consell Comarcal i la Biblioteca Municipal en la gravació d’històries que s’aniran publicant a partir d’avui a Instagram. Hi podem veure rapsodes que s’han preparat la lectura del poema de Gabriel Ferrater “Si puc” i alumnes que ens mostren els propis versos.

Així mateix, els de 4t han convertit el poema de Joan Maragall “Excelsior” en un poema visual.

Per finalitzar, l’aula Iniciem ha anat a la Biblioteca Municipal a llegir poemes del llibre publicat pel poeta montblanquí Sergi O. Roman, Ars Infernum, i han tingut ocasió de compartir el significat de certs poemes amb el propi autor.

Tots plegats hem fet una mica més realitat el vers del poema de Gabriel Ferrater que diu “Si puc te’l duré cap a tu” perquè hem deixat que la poesia s’acosti a nosaltres.