Dia Internacional en record de les Víctimes de l’Holocaust

L’alumnat de segon d’ESO Beta se suma als actes de commemoració virtual del Dia Internacional en record de les Víctimes de l’Holocaust.

Dins de l’àrea de CIVE i en coordinació amb llengua catalana i castellana, l’alumnat de 2n Beta ha treballat durant el trimestre la figura d’Anna Frank i el seu dietari. I ha projectat tot el treball d’investigació i reflexió en aquest muntatge visual.

La comissió d’actes del grup DEMD (Exili, Deportació i Holocaust) del Departament d’Educació ha proposat als centres de secundària a participar en els actes de commemoració virtual del Dia Internacional en record de les Víctimes de l’Holocaust i de prevenció de crims contra la humanitat. Sota el lema “Sigues la llum enmig de la foscor”, es demana a l’alumnat de fer creacions al voltant de vides de víctimes d’aquest immens genocidi.

El resultat final serà un muntatge audiovisual que es connectarà a nivell Catalunya el dia 27 de gener, de les 13.00 a les 13.30 hores.

Motes gràcies, segon Beta, per creure tant en aquest projecte!