Aconseguim 2 podis al “Tour de mates” provincial

Aquest curs, l’Institut Joan Amigó ha participat, per segon any consecutiu, en el ‘Tour de Mates’, un concurs de càlcul mental en què s’ensenyen diferents estratègies per millorar la rapidesa i l’habilitat de càlcul mental.

La competició es divideix en dues fases: la primera, que es duu a terme als centres educatius, està dividida en cinc etapes; i la segona, la fase provincial, en què participen els millors classificats de cada centre per trobar la persona més veloç.

Hi participa alumnat de 5è i 6è de primària, d’ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Aquest curs hi han participat 15 centres de la província de Tarragona, amb un total de 647 alumnes.

El Departament de Matemàtiques vol felicitar l’alumnat per l’esforç i el compromís mostrats en el concurs, en què s’han aconseguit molt bones classificacions i s’ha millorat etapa rere etapa.

Volem fer una menció especial a l’alumnat que va aconseguir classificar-se per a la fase provincial, que es va dur a terme a l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona el passat 24 d’abril, per la seva implicació i els bons resultats obtinguts. El Joan Amigó va aconseguir situar-se per partida doble al podi provincial, amb un primer premi en la categoria de 3r i 4t d’ESO i un segon premi en la categoria de 1r i 2n d’ESO.

Enhorabona pels resultats obtinguts! Us ho heu treballat molt!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut