Bones festes

Benvolgudes famílies,

Arribem a les portes de les vacances de Nadal i ho farem amb un horari especial el dia 22 de desembre. A primera hora els grups estaran amb els tutors/es fent l’últim balanç del trimestre, preparant la decoració de les aules i intercanviant regals. A continuació es donarà inici als Tallers Nadalencs fins a l’hora d’esmorzar. Seguidament practicarem diversos esports i compartirem una classe de Zumba. El punt final el posarà el concert coral de l’alumnat de música.

Us recordem que les activitats finalitzaran a les dues del migdia i que el transport escolar sortirà a aquesta hora. Els butlletins de notes els rebreu per correu.

Ens retrobarem el dilluns 9 de gener.

La comunitat Educativa de l’Institut Joan Amigó us desitja unes bones festes i un venturós 2017.

Nadal 2016