Vacunes als nois i noies de 6è

El proper dijous 24 de setembre a les 11 del matí vindran del CAP de Palamós a posar-nos les vacunes als nens i nenes de 6è. Els nois i noies han de portar el carnet de vacunes el dia de la vacunació.

El Departament de Salut administrarà les vacunes següents:

La vacuna contra el papil·lomavirus (VPH); s’administra en      dues dosis i únicament a les noies.

La vacuna contra l’hepatitis A (HA); s’administra en dues dosis.

La vacuna contra la varicel·la (V); s’administra en dues dosis als nois o noies que no hagin passat la malaltia ni hagin rebut la     vacuna. En cas que el vostre fill o filla estigui vacunat amb una dosi se li’n administrarà la segona.

Vacuna antimeningocòccica conjugada tetravalent (vacuna MACWY), en una única dosi als nois i noies, independentment de les dosis administrades de la vacuna contra el meningococ C conjugada (vacuna MC).

S’ha de portar a l’escola l’autorització per posar les vacunes. Us la podeu descarregar, signar i portar a l’escola o enviar-la per mail al b7002569@xtec.cat Teniu temps de portar l’autorització fins el proper dilluns 21 de setembre al matí. Teniu tota la informació aquí

Per a més informació podeu consultar el Canal Salut del Departament de Salut o trucar al telèfon 061 del CatSalut Respon.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració. Informació del Departament de Salut