Secrets de l’Escola La Vila

Aquest any comencem un nou curs: 1r .   I canviem d’edifici.

Per això una de les primeres activitats que fem a classe és passejar per l’escola i conèixer els seus espais…i també algun secret.
Aquesta escola quasi té 90 anys. És Patrimoni Nacional de Catalunya. És un edifici protegit i amaga moltes històries.
Per què  la façana de l’escola  té tantes portes d’entrada?
Segur que moltes vegades heu caminat per l’immens passadís  de davant de les classes. Us heu fixat que és de dos colors?
I heu vist que  hi ha dues portes metàl·liques en el mur que fa tota la volta al nostre pati…?
Nosaltres, les classes de 1r, ho estem descobrint . Ho voleu saber?
Doncs… pregunteu als vostres fills i filles…
I si teniu alguna història per explicar-nos sobre l’escola, feu-nos-la arribar!!!!